piątek, 25 maja 2012

Muffinki wafelkowe

Czytałam tu i ówdzie o takich dodatkach do muffinek. Nic prostszego! Zachęcam do dodawania do babeczek ulubionych wafelków czy batoników. Wiem, że świetnie smakują np. z Milky Way czy Snickersem. Ja wykorzystałam Grześki :) 







Składniki:
280 g mąki
60 g cukru
łyżeczka proszku do pieczenia
3-5 szt. wafelków Grześki lub Princessa 
szczypta soli
200 ml mleka
1/3 szklanki oleju
1 jajko


W jednym naczyniu mieszamy wszystkie suche składniki (wafelki kruszymy w kawałki), a w drugim mokre.  Następnie łączymy je ze sobą i mieszamy przy pomocy łyżki. Wykładać do foremek. Piec w piekarniku przez około 20-25 minut w temperaturze ok. 200 stopni.






3 komentarze:

  1. Wyglądają wspaniale! Przepis zapisany do zrobienia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o Snickersowych, ale wafelkowe to dla mnie nowość :) A że wafelki lubię, to skuszę się na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  3. W sam raz na dzień kiedy człeka dopada ochota na coś slodkiego :)

    OdpowiedzUsuń